top of page

מדיניות משלוחים

מדיניות אספקה:

האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר או באמצעות הטלפון לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה.

הזמנות שיבוצעו באתר או בטלפון יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים הבאים:

  • משלוח רגיל - עד 14 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית בעלות של 18 ש״ח; 

  • משלוח מהיר - עד 3 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית בעלות של 45 ש״ח;

  • איסוף עצמי – באותו היום ובתיאום מראש, טרמינל סנטר, יהדות קנדה 1, אור יהודה, בכפוף לימי ושעות הפעילות, ללא עלות.

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

אין סכום מינימום להזמנה באתר. עלות ההזמנה אינה כוללת עלות המשלוח שעשויה להשתנות מעת לעת. 

במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין בתוך 2 ימי עסקים. אם המזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.

אם הלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.

האמור בסעיף ‏6.5 לעיל לא יחול אם הלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.

אספקת הזמנות תתאפשר בתחומי מדינת ישראל בלבד, ובכפוף לתנאים הבאים:

ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

חברת השליחויות של האתר מבצעים חלוקה באותו אזור;

אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.

האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;

סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

bottom of page